Alla inlägg under juni 2011

Av Agnes - 22 juni 2011 13:18

Hej! :)


Jag vill bara säga att jag kommer att uppdatera väldigt dåligt under sommaren (som alla andra c;) men jag ska försöka skriva lite inlägg så fort jag kan.


Ha en trevlig sommar! :)

Av Agnes - 20 juni 2011 15:37

Skrattmåsar är så himla konstiga!

Dom är irriterande också. När jag var ute i trädgården idag kom det en skrattmås och körde runt mitt hus och skrattade hela tiden 

"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHA"

Men, i alla fall, jag var rädd att den skulle bajsa på mitt huvud. :o



Jag sökte på skrattmås, men är det här inte en fiskmås? ö.ö

Av Agnes - 20 juni 2011 09:34

Yes, nu har min bloggtorka försvunnit (efter en minut, lol).

Men i alla fall, jag vet inte hur man öppnar såna där jädrans kategorier. :(

Eller öppnar och öppnar, jag menar väl typ "gör", eller nåt. :P


Tacksam för svar!


Agnes ♥'

Av Agnes - 20 juni 2011 09:30

bloggtorka. :c

ååh, brukar aldrig få det! Men i alla fall, kanske ska ringa till nån kompis? Har ju ingen annan att vara med. :(.

haha, nejmen. Clara är ju på fritis idag så då måste jag vänta i fyrtiotusenetthundrafemtiomiljarderkvintiljonerkvi
ntiljarder år, och det vill jag ju inte. D:

Och alla andra är typ också på fritis men jag pallar inte vara där längre, för det är ganska tråkigt. ;P

Av Agnes - 19 juni 2011 17:58

Kolla vilka roliga gitarrer! :)


'


Haha, hade bara lust. ;)


Kram Agnes

Av Agnes - 19 juni 2011 17:02

Haha, lool.


   Systern har fotat. ;)


egooo. Får sluta lägga upp massor bilder på mig. :c HAHA, konstig bild förresten. ö.ö


Haha, kanske inte en sån stor bildbomb, men orkar inte. :c

       

Av Agnes - 19 juni 2011 15:30

slut. Fast glad ändå. :D

Filmen var helt najs, fast jag råkade välta hela popcornskålen innan jag ens hade ätit halva, mamma tyckte att filmen var "rörig" och det var en maaardröm att gå dit och tillbaka för det var ett himla dåligt väder.

Men i alla fall, efter filmen gick vi till bibblan och lånade tusentals böcker (WOHOO! ÄNTLIGEN!), heh boknörd? ;)

Sen gick vi hem igen, och nu ska jag läsa sönder mig själv. :DDDD

(Haha, är asglad just nu, jag har suttit och läst gamla tidningar den här veckan, blir trött på det ju. :c)


Kram Agnes

Av Agnes - 19 juni 2011 11:37

Tjena, alla läsare! :D

Idag ska jag och mamma gå på bio, vi ska se Kund Fu Panda del 2 i 3D. Ska bli fajn, typ. :) Och det passar ju ganska bra, för det är sjukt dåligt väder.

Ja, har väl inget annat att säga nu. Eller justdet, jag ska på den sista fotbollsträningen idag. Och på tisdag är det typ "avslutning", då ska vi grilla och - som vi gör varje år - spela match mot föräldrarna. Och vi kommer traditionellt (eller vad man nu ska säga) vinna över dom. det händer ju alla år, så det är klart att vi ska vinna igen! ;)


Vet inte om jag kommer uppdatera mer idag, men.

Hejdå! ♥'

Presentation

Här på bloggen kan du läsa om min hund som jag snart kommer få, om fotboll och mitt liv. En blogg med mycket bea uppdatering!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards