Alla inlägg under maj 2011

Av Agnes - 30 maj 2011 07:21

hej, jag hann inte skriva mer igår, det blev så sent. Men äntligen nu så ska jag till skolan! och igår shoppade jag bland annat en gul jumpsuit, en kjol, shorts och ballerinaskor. kanske lägger upp bilder sen. 

Hejdå! Snart ska jag till skolan. :)

Av Agnes - 29 maj 2011 14:07

Hej, alla kära läsare. Nu ska jag, systern och mamma gå en sväng (hur säger man? :P) till centrum. Hinner inte skriva så mycket. Skriver mer ikväll. Ses sen!

Och förresten, glöm inte att det är mors dag idag. ;)

Av Agnes - 28 maj 2011 23:07

Haha, varför inte lite Hello Kitty-öl? ;)


 



Av Agnes - 28 maj 2011 13:12

Hej. Jag skulle bara säga att jag inte har tid att uppdatera så mycket idag. Jag hinner inte skriva så mycket heller eftersom vi ska på vernissage (Wohoo vad kul!). Ha en jättebra dag, kommer att blogga mer ikväll. :)♥

Hejdå! ses senare!


Haha, jag bjuder på den här bilden. ;)


 

Av Agnes - 27 maj 2011 12:05

Haha, ofta...


Hello Kitty?  


:)

Av Agnes - 27 maj 2011 11:45

Kom inte på nån rubrik. Hehe. Och jag är hemma från skolan IGEN. Åh, det gillar vi inte, nä. Men jag ska göra en sån är sak när man ska svara på frågor. :)



SKULLE DU HELST..
1. Pierca tungan eller läppen? - inget av det. usch.
2. Vara seriös eller oseriös? - oseriös. ;)
3. Dricka grön eller röd mjölk? - grön ofc.
4. Brinna upp eller drunkna?  - Vågar inte svara...
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Åh, svår fråga. Det kan vara lite olika.

SVARA ÄRLIGT
1. Har du skolkat? - nepp.
2. Varmt eller kallt? - Varmt. 8D
3. Soligt eller regn? - Regn, bara om det är sol samtidigt. :)
4. Fanta eller cola? - om Fanta exotic räknas så väljer jag fanta, annars cola. :)
5. Är du nyttig av dig? - Nej, inte direkt. ;)

OM MIG
1. Vad heter du? - Agnes, kallas agge
2. Syskon? - 1 ;)
3. Vart bor du? - detdu. ;)
4. Hur många barn vill du ha? - HÖGST fyra. Helst två. :)
5. Vill du gifta dig? - Om jag är kär.;D
6. Humör just nu? - Uttråkad.
7. Sugen på just nu? - riktigt surt godis. <3

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - NEJ. ö.ö
2. Sjungit? - Ja ofc.
3. Blivit kramad? -  Ja.
4. Känt dig fånig? - Neej.

5. Saknat någon? - Nej, eller jo, hunden. :c
6. Dansat galet? - Nä, tror inte det. cx
7. Klippt håret? - Nej, men vill nog göra det snart.
8. Gråtit? - nope. ;)

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nej.

2. Har du en hund? - Nej, men kommer få.
3. Sover du helst ensam eller med någon? - Ensam, då är det mycket lättare att somna. ;)
4. Tror du på spöken? - Neej. ö.ö
5. Är du mörkrädd? - Nej.
6. Vad vill du ha just nu? - Godis. >:'

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? - Nope, vill inte ha.
2. Är du ofta med dina vänner? - Ibland är det ofta, ibland inte. ;)
3. Vad brukar ni hitta på? - Måste jag säga? :I

4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Absolut! :)
5. Vem vet mest om dig? - Jag ofc.


OM DIG
1. Hur lång är du? - 140 tror jag. xD
2. Vart bor du? - I Uppland. :P
3. Är du nöjd med ditt rum? - Sådär.  
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - Blond.
5. Vad väger du? - Haha, dedu.
7. Har du någon sjukdom? - Ja, eller nä. Men jag är sjuk. :)
8. Är dina föräldrar skilda? - nope.
9.
 Gillar du skolan? - Ja.
10. Hur svarar du i telefonen? - "Hej det är Agnes" :)
11. Är du rätt så smal? - Tja, ganska.
VAD..
1. Åt du senast? - Pasta med pesto. ;)
2. Drack du senast? - saft.
3. Har du på fötterna? - Monstertofflor som låter som ett monste när man trycker på ena klon. xD
4. Lyssnar du på just nu? - Datorn som jobbar? xD



Av Agnes - 26 maj 2011 19:45

Eller, inte riktigt än. Men det här är inlägget före läggdags. ;)

Godnatt. :)

Av Agnes - 26 maj 2011 14:25

Kom inte på nån rubrik. D:

Men iallafall, spelade typ kort med mamma i en kvart förut. :O

EM KVART!...okej, det är faktiskt inte så mycket. :(

Nu ska jag kolla fokis blogg, sen ska jag läsa. :)

Ses sen! :) 

Presentation

Här på bloggen kan du läsa om min hund som jag snart kommer få, om fotboll och mitt liv. En blogg med mycket bea uppdatering!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards